WYCIECZKA DO WARSZAWY

„Jaka wielka jest Warszawa!
Ile domów, ile ludzi!
Ile dumy i radości
W sercach nam stolica budzi!”
Dziś możemy podpisać się pod słowami poety, Juliana Tuwima, bo w dniach 5-6 czerwca byliśmy w stolicy! Grupa wycieczkowa składała się z uczniów kl. 4-7 i opiekunów. Zwiedzanie Warszawy rozpoczęliśmy od Wilanowa, a potem, zgodnie z ambitnym programem p. Marcina (naszego przewodnika), były Łazienki Królewskie, Stare Miasto ( Zamek Królewski, Kolumna Zygmunta, Pomnik Małego Powstańca itd. ). O godz. 17.00 z zachwytem oglądaliśmy zmianę warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza. Ostatnim punktem programu pierwszego dnia było, oczekiwane przez wszystkich, zwiedzanie Stadionu Narodowego. W drugim dniu naszego pobytu w Warszawie najpierw udaliśmy się do Muzeum Powstania Warszawskiego, następnie podziwialiśmy Warszawę z 30. piętra Pałacu Kultury i Nauki, a na koniec byliśmy w Złotych Tarasach. Wszyscy zgodnie przyznali, że wycieczka, mimo dużego zmęczenia, była udana. Dzięki wspaniałym przewodnikom zobaczyliśmy wiele ciekawych miejsc i poznaliśmy ich historię. Poruszaliśmy się z powodzeniem metrem i to nie jeden raz! Organizator zadbał o dobre jedzonko i wygodne pokoje hotelowe. Nasi nauczyciele Barbara Pilarz, Jerzy Pilarz oraz Jolanta Ożóg dzielnie nam towarzyszyli.

Dziękujemy za wsparcie finansowe od Rady Rodziców w Pstrągowej oraz wójta Gminy Czudec. Zrobiliśmy sporo pamiątkowych zdjęć, które są najlepszą relacją z wycieczki.